lördag 27 juni 2015

Migrän och bröllopsdag

Torsdagen började med huvudvärk. Tog det inte riktigt på allvar, drog i mig en flaska vatten och hoppades det skulle hjälpa. Vi stack ut på vår vanliga Morgonjogg. Det var tungt och segt och vi slutade efter en dryg femma. 
Påsarna under ögonen ger en ledtråd. Huvudvärken höll i sig. Jag borde stannat på hotellet men följde med familjen till ett flygmuseum. Började må lite illa nu också men försökte hålla jämna steg med familjen. Museet var jättebra men jag kunde inte riktigt njuta av det. 
Boeing 707, deras först kommersiella plan


Fuglesangs rymdfärja-Discovery





Vi var uppe i ett flygtorn också. 

Efter museet åkte vi till en outlet men nu var jag ganska kass så vi åkte tillbaka tlll hotellet. Dottern och maken badade i poolen. Sonen gick på baseball match och jag däckade av ett par timmar. På kvällen mådde jag mycket bättre och vi gick ut och åt och firade vår bröllopsdag på Olive-garden. Slutet gott allting gott. Och jag har lärt mig att om kroppen skickar ett brev så ska huvudet läsa det. 😱










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar