måndag 9 december 2019

Mest i stallet...

....är det nog jag som har varit denna helgen. Började i lördags med tvätt i massor. Jag hade sedan lunch-fodring så ut till stallet och fixa, sedan ge lunch. 


Hem och äta lite, fixa mer tvätt och sedan stack jag till Hässleholmsgården för en lugn mila-runda. 

Hem och äta och slappa framför TV:n. Då dök sonen upp😊
Härligt att se honom.
På söndagen stack jag till stallet efter att jag lämnat dottern på hennes jobb, var i stallet för utsläpp redan halvsju.
Fixade stallet och tänkte springa en liten runda men det var fortfarande mörkt så jag körde hem istället.

Ut igen för lunch-fodring och jag red faktiskt också, härligt. 
Hem en sväng för att sedan köra ut och ta in hästarna. Sonen följde med, vi hämtade sedan dottern på vägen hem.
Var faktiskt trött sen på kvällen.
Men nu har jag inte många pass de närmaste två veckorna, bara tre pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar