fredag 20 juli 2018

Sol och bad eller nåt....

Började dagen med en löprunda i lugnt tempo, var varken lätt eller jobbigt. Den rundan kommer inte att gå till historien, en mellanmjölks runda. Efter det åkte vi till Åhus för att sola och bada, vattnet var skitkallt. Jag hade kunnat doppa mig om det inte hade varit för alla bränn-maneter, så djävla läbbiga.

Vi åkte till vattenriket istället för lite lunch. Supergott och väldigt avkopplande, semester-mode deluxe😊
Oxbringa med sallad, potatis och någon grönsaksröra. Till det ramslöks-dressing. Den var så god så jag köpte en flaska med mig hem.



På vägen hem svängde vi inom Hööks där jag hittade en tävlings-topp för bara 199 spänn.....och det var inte ens på rean😃

Ett dressyrpass på det, jag provade tränsbettet i gummi och jag tyckte att Lusen gick bra på det. Ända tills grannen sköt en raket, höll fan på att flyga av, djävla ungar☝️ Då blev Lusen så spänd att det inte var lönt att fortsätta passet. Istället mockade jag lite i hagen och fyllde på vatten medans Lusen tuggade sitt eftermiddags-hö.


Nu dusch och sedan bort på middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar