måndag 28 augusti 2023

Helgen som försvan

Fy fasen vad tiden går snabbt nu. Fick kolla i telefonen vad jag gjort denna helgen och här kommer ett axplock😂
Mina helger har ju varit lite längre nu under semesterperioden och den extra lediga dagen har varit fantastisk.
I fredags åkte vi till Dormys, först till Ängelholm och där har de konstiga, udda kläder med ännu mer udda storlekar men jag köpte i alla fall en handske. Sen åkte vi till Helsingborg och där har de snygga kläder i bra storlekar men ganska mycket dyrare. Där hittade jag en kjol (inte på rea så klart) men den passade och var snygg. Jag köpte även ett resefodral till golfbagen.

På eftermiddagen red jag. Jag satte ut koner i parallellslalom och tränade på det. Sedan fick Lusen gå ut en stund naken medans jag öppnade upp en liten bit av den vildvuxna hagen. Tänkte öppna en liten bit i taget så hon inte äter ihjäl sig. 
Så klart rullade hon sig i gruset😐


Naglarna har också blivit fixade med en ny färg, snyggt tycker jag.


Fika på balkongen medans jag eftersvettades efter en löptur. Katterna glodde mest på mig👀

På söndag fm åkte jag och Lusen till ridklubben och hoppade lite. Det gick inte lika bra denna gången. Lusen var inte lika hoppglad. På slutet gick det dock bättre och de två sista vändorna blev super👍👍
I söndags em spelade vi i Perstorp. 5 över. Förlorade slag så fort jag kom ut i den tjocka decimeter höga semiruffen😕


Veckohandling på hemvägen och middag hemma sen något netflix-avsitt innan jag svimmade i sängen😀😀😀
Glömde lördagen men hela lördagen gick åt till aktivitet i bostadsrättsföreningen där jag fixade och donade hela dagen.
Så helgen gick i 190 men jag har gjort mycket kul också.✌ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar