fredag 5 december 2014

Träning

Träningen har börjat bli lite mer nu i november, lat-masken har börjat släppa taget om mig. Löpningen är fortfarand bara i sin linda, det har blivit ett eller två morgon-pass i veckan. Inte läge för intervaller kl sex på morgonen. Jag har fortfarande värk i ryggen på morgonen och jag är väldigt stel. Det brukar släppa när jag varit i gång en stund och då har löpningen varit väldigt bra för mig när jag har fått till de där snor-tidiga passen.
Styrke-träningen har kommit i gång bra i november, jag har även börjat att gå på HIIT-pass en eller två gånger i veckan.
Ridningen har också börjat ta form, vi har varit ute på Hovdala ett par gånger. Vi rider ut varje helg om det inte regnar för mycket. Jag har också börjat rida mer fokuserat och fått till ett par riktigt bra dressyr-pass. Nu är det bara att öka i december:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar