torsdag 7 maj 2015

Återhämtning

Jag var och hämtade ut mitt nya körkort. Jag trodde att jag då skulle lämna in mitt gamla för destruktion eller åtminstone få det makulerat.....men nä, det fick jag fixa själv. Då står jag alltså med två giltiga körkort, vad göra?

A. Makulera själv, dvs klippa itu det och kasta det.
B. Sälja det till högstbjudande, blocket kanske?
C. Ge det till dottern (som är 14 år), ganska coolt att kunna gå på krogen eller att kunna handla ut till storebror?

Vad gjorde jag då? Jo det enda rätta, A.

 
Den senaste tiden har varit ganska intensiv men igår fick jag möjlighet till återhämtning. Dottern fick låna en ponny och jag tog vår, sedan red vi ut på en riktigt lång skrittrunda. Snacka om att hämta energi.


Härligt, är nu redo för ett par tuffa arbetsdagar till:)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar