måndag 30 november 2015

Julbord, julbord och julshows-träning

I fredags var jag och mina kollegor på Farozon. Vi åt julbord och tittade på julshow. Trevligt. Jag åt en massa gott och drack både öl och drink.


På lördagen bar det av till Bäckaskogs slott för ännu ett julbord. Ett vackert ställe det där. 











De hade vilt i nästan allt kött, blev lite för mycket för min smak. Gottebordet orkade jag inte, tog bara tre små bitar choklad, hmmmm.
Inga spöken syntes till, ingen tomte heller. Vi gick en liten sväng på slottet och det var vansinnigt vackert målat i bla taken. 

På söndagen var det julskyltning i Hässleholm. Jag köpte ett par jättefina glasljusstakar på röda korset. Dottern köpte en tröja, sedan träffade vi mormor och morfar och tog en fika med dem på senioren. 20 spänn kostade det, nästan så man skäms att betala så lite.
En dam på senioren gav mig en gungstol. Jag skulle få den när senioren läggs ner. Jag hoppas hon kommer ihåg det då:)


På kvällen åkte jag, dottern och ponnyn in till ridskolan för julshows-träning. Det gick bra men programmet sitter inte riktigt ännu men de har ju lite tid på sig att träna.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar