torsdag 11 april 2019

Nytt middags-hak

Idag skulle jag och en kollega gymma, jag glömde dock dusch-grejor....hur fan kan man glömma det?? Jag hade med mig träningskläder och en handduk, inget mer.....
Det blev ett väldigt lugnt och kort pass, inget svett, då jag inte kunde tvätta mig efter passet....
Duschade av mig med vatten bara, jag hade ju i alla fall en handduk...

Efter jobbet hämtade jag mitt nya pass, ser för jävlig ut i det....

Ut till stallet och fixade där, red sen ett toppenpass. Det blev volt i höger varv för att länga den vänstra sidan, ganska mycket galopp, både vanlig och förvänd. Tränade även på skritt, både samlad men även med längd form, det går så där. Lusen taktar gärna i skritten. Vi tränar ändå det mycket. Det häftigaste i passet var ändå när vi travade av och det gick lugnt och sansat med låg form. Och jag bestämde farten, helt otroligt härligt.



Efter stallet tog vi cyklarna till en ny restaurang, eller i alla fall ny för oss...den har tydligen funnits i sisådär fem år...
Det var svinkallt ute och trots vintermundering frös jag som en hund. 

Det blev en förrätt med ost och tomat och till huvudrätt lamm, till det delade vi en flaska rött. Gott.
Dit kommer vi att gå fler gånger.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar