onsdag 3 april 2019

Trött och blåst

Igår var jag trött, hade mycket på jobbet, sedan hem och direkt ner till apoteket och lämnade mitt recept som är en beställningsvara till Lusen. I år ska jag ha ett medel i mannen som gör att det inte ska klia där. Förhoppningsvis kan Lusen då behålla sin långa fina man.

Åkte sedan direkt till stallet och fixade där, lät Lusen beta gräs. Det har faktiskt kommit ganska mycket nytt fint gräs redan och hon gillade att få beta. Det blev dock inte mer än 20 minuter för det blåste så förbannat kallt att jag inte kunde stå där ute längre. 



Innan jag åkte hem tog jag en Ikea-påse och tömde bilen på alla mina saker. En hel jävla påse blev det....i min nästa bil ska jag inte ha så mycket bröte😀

Middag med maken och så tittade vi på ett trädgårdsprogram. Gillar att se när de gräver och plantera och vet att jag slipper det nu🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar